måndag 15 december 2008

Teenage wasteland

Det nya året närmar sig. Jag har aldrig sett fram emot ett nytt år lika mycket som det här. Det känns skönt att 2008 äntligen tar slut. 

Jag har rotat i gamla minnen och hittat min gamla dagbok. Det var väldigt roligt att läsa den!

19 okt 1997 sönd (jag var tolv år och gick i sexan)

Nu är jag kär på riktigt. Jag kysste P som är snygg, schyst, trevlig.
Men tråkigt nog så kysste vi inte varann för att vi gillar varann.
Vi kysstes för att vi körde ryskposten. Men jag hoppas hon gillar mig.
JAG ÄLSKAR P!!!!
Fy fan vad skönt att kyssa P.
Vill ha hängbyxor.
Jag har börjat tänka på hur det skulle vara att röka och att supa, men endå så vill jag inte röka, jag vill bara smaka på någonting med mycket sprit.
Jag gillar P så mycket at jag inte kan koncentrera migpå nåt annat. Nu ska jag egentligen städa mitt rum, spela fiol och studera.
Basse är min coolaste kompis.
Ville inte skriva "bästa" för det är mesigt.
Jag älskar P!



Vilka minnen!! Ok nu måste jag plugga.. Men jag har lite svårt att koncentrera mig... Jag skriver hellre här... 

Förresten, Basse förklarade för mig att "om du är höna"-ordspråket inte alls är konstigt. Den betyder helt enkelt att du bör göra det du är skapad för att göra. Om du är snickare, snickra! Om du är bagare, baka! Om du är höna, kackla och lägg ägg.

Puss

Inga kommentarer:

Bloggintresserade