söndag 21 december 2008

snatched

Jag har blivit ficktjuvad på min Ipod. Det var tråkigt. Men inte så tråkigt som man skulle kunna tro. Jag känner verkligen att det inte är hela världen och att jag skulle kunna göra samma sak när jag var i den åldern jag tror han var i, dvs runt fjorton. Förstår ni hur däckad man måste vara om man blir ficktjuvad på sin Ipod medan man lyssnar på den? Då har man druckit en hel del.

Men det är skönt att man har Basse så man får den klassiska Basse-trösten:

"man tycker ju faktiskt inte synd om dig eftersom du var så dum som sov full i tunnelbanan ute i förorten. Du får ju faktiskt skylla dig själv."

Haha, du är fin du Basse.

"Nej asså, jag förstår att det är jobbigt och så...... men, ja... det var ju ditt fel."



Jaja. Nu är det dags att börja dagen igen. Vilket katastrofalt inlägg jag skrev in igår förresten. Då menar jag inte innehållsmässigt, men stavningen och meningsuppbyggnaderna var ju helt åt helvete. Skönt att man kan redigera inläggen i efterhand. Så nu har jag fixat det så gott jag kunde. 

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gubben då! Vilken jävla tur att du kan önska dig en i julklapp fortfarande!

PS. HAHAHHA. Så jävla basse :D

Anonym sa...

"Vilket katastrofalt inlägg jag skrev in igår förresten"... vadå skrev IN? feppo.

Det ska sägas att jag om jag varit med om samma sak skulle skylla mig själv. Jag är helt enkelt jävligt ärlig, vilket jag tycker är en dygd!

bruno sa...

hahaha!... "feppo"...

Bloggintresserade