torsdag 27 november 2008

Om du är höna

Jag gillar verkligen ordspråk och andra små smarta meningar så jag roade mig precis med att googla lite sånt. Och jääävlar vad många dåliga ordspråk det finns, vilket är sjukt kul.

Här har vi ett smart Colombianskt ordspråk från forna tider:

"Den som alltid är ledsen, är inte ens glad när han är full"... Nähää! Hur är det med den som alltid är trött da? Är den även trött när den duschar???

Och vad fan betyder det här ryska ordspråket:

"Om du är höna, kackla och lägg ägg"...??? Ok.. jag lovar... Jag tänker mig att personen som säger detta ser lite överlägsen ut och är fett nöjd med vad den sagt medan den tittar ner på en och väntar på att man ska svara...


Eller det här smarta ordspråket som en jävligt vis man måste sagt någon gång:

"Se upp för dåliga kvinnor och ta de goda med en nypa salt"... TA DIN MAMMA MED SALT KUKHUVE!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!

Bloggintresserade