måndag 17 november 2008

Små meningar

Jag har läst Jesper Waldersten och blivit inspirerad av hans one-liners. Självklart kommer jag inte vara lika klockren men det är alltid kul att försöka komma på små klyftiga kommentarer och en och annan ordvits.


Här kommer några av mina nyblivna små meningar. Önska bara att även jag kunde illustrera en fin bild till dem som Waldersten gör:





Med rätt attribut har man mer än man kan hantera.






Om jag fick träffa mig själv skulle jag bli upprörd.






Du talar otydligt när du är ful.






Vad många fattiga luffare och dryga människor det finns någon annanstans.






Du är snygg när jag står i centrum.






SPELAR DU SÅ HÄR HÖG MUSIK FÖR ATT JAG SKA BÖRJA TÄNKA PÅ REFRÄNGEN?!?!






Nu står vi här utan varken skägg eller brevlåda.






Vilket jävla liv det blev i dig när kondomen sprack.






Ny teknik revolutionerar den hittills lättförståeliga bruksanvisningen.






Min kotlett hade tyvärr fastnat på något djur.






Vad lång tid det tog för dig att ringa mig igen och igen och igen.






Ska vi hitta på något för någon annan att göra?






Du pratar för högt när jag inte lyssnar.






Hela min bild av dig förstördes med photoshop.





...


Fan, vissa av meningarna blev jag faktiskt ganska stolt över.


Men nu är jag trött och tänker gå och lägga mig.



Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev också impad! Mycket.

Lisa sa...

bra!

Bloggintresserade